Friday 18 September 2015

Filled Under:

[WAJIB BACA] Petua Dan Mantra Mimpi Basah Dengan Orang Yang Kita Inginkan

 

Mungkin anda tidak percaya bahawa gadis dalam mimpi basah anda sebenarnya boleh dirancang,contohnya anda seorang lelaki atau perempuan minat seorang artis Atau gadis lain,dan mahukan dia hadir dalam mimpi basah anda(mimpi melakukan seks),boleh ke? BOLEH! di sini kami akan dedahkan rahasia yang di ambil dari kitab jawa kuno untuk bermimpi dengan wanita atau lelaki idaman anda.

Dan yang paling penting agar anda tidak tersalah langkah dalam melakukan perkara ini,maka amat lah di sarankan kepada pembaca agar anda membaca artikel ini dengan teliti sampai habis.

Mimpi basah pernah di alami setiap lelaki dan wanita.dimana mimpi itu kita akan melakukan seks dengan lawan sejenis.

Biasanya mimpi basah tidak berlangsung lama,kadang ada sebagian orang yang janggal menahan konaknya ketika air mani keluar tiba tiba terbangun Dari tidur.(yang tu memang sakit hati)

Kebanyakan yang mengalami mimpi basah adalah mereka yang belum kahwin,menurut satu catatan yang kami temui dalam kitab tersebut lelaki atau perempuan yang berumur 15-40 tahun akan mengalami mimpi basah sebanyak 3 sampi ke 5 kali dalam sebulan.

Mana kala pula yang sudah berkahwin yang berusia 20 sampai ke 50 akan mengalami mimpi basah dalam 1 ke 2 dalam sebulan.

Mimpi basah umumnya mulai diawali pada masa-masa menjelang remaja. Saat itu tubuh mulai memproduksi hormon testosterone, yang akan menghasilkan sperma.

Mari kita ke inti postingan.

Mungkin pernah anda mendengar pepatah" ada ilmu yang tidak boleh di ajarkan namun boleh di amalkan"inilah yang akan kami kongsikan dengan anda.

Amaran: ilmu ini adalah ilmu yang membawa anda ke alam bawah sedar keberhasilannya tergantung pada anda yang mempunyai niat.jika niat anda baik baiklah datangnya,jika niat buruk buruk lah datangnya.

Mantra Yang harus anda hafal: ku kahwin dan kunikahi roh si....(sebut nama target anda) dengan mas kahwin ... (ikut suka hati mas kahwinnya)

Setelah anda membaca mantra di atas sediakan mas kahwin yang anda sebut tadi,kemudian lipat berbentuk hati(love) letak di bawah bantal.
Setelah siap ikuti langkah berikut

1-ambil dua helai rambut,kemudian satukan letak di sekeliling kemaluan anda.

2-tepuk bantal tiga kali

3-sebut nama lelaki atau wanita yang anda ingin hadir dalam mimpi anda sebanyak 3 kali

4-kang kangkan kaki sidikit.

5.selepas semua itu anda lakukan, pergi kebilik mandi siram tubuh anda dengan air satu baldi  lepastu masuk tidur.

itulah petua untuk mimpi basah  dengan wanita atau lelaki idaman anda inginkan,selamat mencuba semoga berjaya. Eberita 

kat sini ada ucapan kalau ucap sebelum tidur mesti jadi ye..




0 comments:

Post a Comment