Friday 4 December 2015

Filled Under:

(VIDEO) Seliberiti Terkenal Kantoi Bersama Kekasih Gelap Di Hotel Dalam Keadaan Yang Sangat Memalukan.

 

Rumah tangga penyanyi Aida Saskia dan Mahendra Pramadiyo atau Rindra kembali goyah. Setelah sempat mengalami tindak KDRT dari suaminya tahun 2014 , kini penyanyi dangdut cantik itu mendapati suaminya  di dalam hotel bersama pasangan dalam keadaan yang memalukan.


Setelah disiasat, Aida dan Ungga memang sengaja bekerja sama untuk kantoikan Rindra. Pada waktu itu, sehari sebelumnya, Rindra diketahui menghubungi Ungga dan menggodanya untuk bertemu.
"Jadi malemnya itu Rindra menghubungi Ungga datang ke rumahnya di Pancoran. "apa tidaknya dia membawa wanita lain selepas isterinya tiada di rumah?" Ungga tidak salah dalam hal ini. Selepas itu aku merancang  untuk sama  merakam perbuatan Rindra. Akhirnya mereka bertemu di salah satu Pekan di Tebet," sambung Aida.
Selama berada di dalam bilik bersama RindraUngga masih berhubung dengan Aida secara sembunyi-sembunyi. Ia sempat merasa shock ketika mengetahui sang pelantun lagu Ayam Jago itu datang bersama dengan media.
"Selama di bilik itu aku tetap berhubung dengan Teh Aida, aku buatkan dia terus bercakap dengan aku. Tapi pas di hotel Rindra mula curiga ,Rindra menyuruh aku tidur. Aku terkejut apabila  Aida membawa wartawan masuk bilik, takutnya orang berpikiran negatif tentang aku, masalahnya sudah sampai telinga orang tuaku," kata Ungga.
Lalu bagaimana nasib rumahtangga Aida selanjutnya? Mengenai hal ini, Aida mengaku tengah mempersiapkan beberapa hal sebelum akhirnya mengajukan surat cerai.
"Kemarin sempat pergi ke pihak  wali nikah. Tapi masalahnya, surat kahwin aku tidak tahu  di mana di letakkan. Sekarang aku nak buat salinan surat kahwin lagi tapi harus ada gambar aku bersama Rindra. Dalam keadaan seperti ini tidak mungkin dia nak berikan gambarnya," kata wanita berusia 30 tahun itu.






0 comments:

Post a Comment