Tuesday 20 October 2015

Filled Under:

KANTOI!! GURU ADAKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN PELAJAR!



HARAPKAN pegar, pegar makan padi!
Guru yang diharapkan dapat membantu mendidik anak-anak untuk menjadi insan berguna, sebaliknya mengambil kesempatan dengan mengadakan hubungan seks dengan anak murid mereka sendiri.
Artikel ini memperkenalkan senarai 8 para pendidik yang telah dihadapkan ke muka pengadilan akibat tidak dapat menahan diri daripada nafsu:
1. Brianne Altice
scandal1
Guru Bahasa Inggeris dari Utah telah dijatuhkan hukuman minimum 2 tahun dalam penjara setelah mendera 3 orang pelajar lelakinya secara seksual.
“Dia seorang yang sentiasa mengejar perhatian,” kata salah seorang murid dari Davis High School, iaitu sekolah tinggi di mana Altice mengajar. “Cuma tak sangka pula dia boleh pergi sejauh ini.”
2. Carrie McCandless
scandal2
McCandless dan kekasihnya yang berusia 17 tahun bertemu ketika sesi persekolahan musim panas dan hubungan sulit mereka berterusan– sehinggalah dia dimasukkan ke dalam penjara. Pasangan ini mengirim balas SMS hampir 76 kali sehari dan pernah ‘kantoi’ bercumbu sakan di dalam sebuah kabin oleh pelajar lain semasa lawatan sekolah.
3. Elyse Cromwell
scandal3
Elyse Cromwell yang berusia 27 tahun ini berkata dia cukup bertuah kerana diterima untuk menjadi guru Bahasa Inggeris di Newark Early College High School. Namun, kegembiraan itu tidak berpanjangan apabila dia telah dituduh melakukan hubungan seks dengan murodnya yang berusia 14 tahun. Cromwell kini meringkuk di dalam penjara selama 5 tahun akibat jenayah yang dilakukannya.
4. Debra Lafave
scandal4
Selapas menamatkan pengajian di Universiti South Florida, Lafave memulakan kariernya sebagai guru Bahasa Inggeris di sebuah sekolah menengah berdekatan rumahnya. Lafave kemudiannya menjalinkan skandal dengan pelajar berusia 14 tahun. Bagaimanapun, dia terlepas daripada dikenakan hukuman penjara apabila peguamnya berhujah bahawa,”Untuk meletakkan seorang wanita menarik ke dalam tempat seakan-akan lubang neraka itu, adalah seperti meletakkan daging mentah di hadapan sekumpulan singa.”
5. Broch DeGraff
scandal5
Bekas cikgu dan jurulatih bola sepak di sebuah sekolah swasta di Utah telah mengakui bersalah dalam pertuduhan melakukan hubungan seksual dengan dua orang gadis berusia 15 dan 16 tahun, yang juga merupakan ahli dalam pasukan bola sepaknya. DeGraff kini berada di penjara setelah dijatuhkan hukuman selama 20 tahun atas kesalahan mendera kanak-kanak bawah umur secara seksual.
6. Irene Khan
scandal6
Khan yang sebelum ini pernah berkahwin dan ibu kepada dua orang anak, dijatuhkan hukuman khidmat masyarakat selama 2 tahun selain daripada 10 tahun temph percubaan setelah dia mengadakan hubungan seksual dengan seorang pelajar lelaki di hotel bajet, dalam kereta khan dan juga rumahnya selama beberapa bulan.
7 and 8. Shelley Dufresne, Rachel Respess
scandal7
Dufresne memandu pelajarnya,16, ke rumah rakan sekerjanya, Respess, selepas menonton perlawanan ragbi, di mana ketiga-tiga dikatakan telha mengadakan hubungan seks. Kedua-dua guru Bahasa Inggeris ini telah digantung kerja tanpa gaji selepas mereka diberkas.
Yang peliknya, hampir kesemua guru-guru ini wanita DAN merupakan guru Bahasa Inggeris–suratan atau kebetulan?





0 comments:

Post a Comment