Friday, 31 July 2015

Filled Under:

[WAJIB TENGOK] AKIBAT MUAT NAIK GAMBAR RAMAS PASANGAN SUDAH BERKAHWIN INI DIFITNAH



Bukan nak pihak sesiapa. tapi kan lebih baik walaupun dah kahwin tak payah muat naik gambar aksi gersang macam ni? kan dah mendatangkan fitnah. kalau nak tunjuk sangat kenapa tak tunjuk video 3GP terus?












Ini lah sandingku, hanya kerusi plastik tak seberapa. Tiada kompang, tiada katering, tiada dewan. Hanya di surau makan kecil kecilan buat doa syukuran. Tak kisah pun orang hina aku tiada hantaran ke apa ke, hina aku kenapa tak ajak itu ini label aku sombong. Sebenarnya aku buat mana yang mampu, kalau ajak yg ramai tk cukup plak makanan mmg org kata nk tgk aku je bukan makan pun kalau dh dri jauh dtg tk kan tknk makan mula la mengata suami aku miskin la apa hekeleh. Lagipun buat apa fikir duit sgt tk memasal aku andartu takpun perempuan tua cri jodoh hahahaha ,kahwin muda mmg bnyk penghalang well orang muda kan selalu enjoy jarang fikir masa hadapan untuk keluarga dan amalan. Katanya orang tua zaman sekrang... Hey makcik pakcik kepoh, doakan yang terbaik sudah bukan buruk buruk tau. Sekurang kurang kami ikut sunah, wlaupun saya tk tutup aurat sepenuhnya. K apa apa jelah, ini je luahan ku. Cukup la sanding ku begini, buat pe beribu juta jutaan nnt lepas kahwin fikir hutang sana sini. Serabut lepas kahwin nak makan apa last2 makan Pasir wakakaka . Saje ulang tabik ada yg perli huhu #TerimbasKembali#suamitercinta #untilJannah









1 comments:


  1. Artis Yang Tak Suka Pakai Seluar Dalam KLIK SINI

    Ini La Artis Korea Paling Seksi Dan Mengiurkan KLIK SINI

    Nak Nenen.. Nak Nenen KLIK untuk Tonton

    ReplyDelete