Thursday 3 December 2015

Filled Under:

MENGAMUK…!!! Azwan Ali Bengang Peminat Aznil Nawawi Hina Beliau Tidak Mampu Beli Sticker Untuk Produk Rendang

 

Azwan Ali Bengang Peminat Aznil Nawawi Hina Beliau Tidak Mampu Beli Sticker Untuk Produk Rendang, Selepas kes Fazura dan KimK di Instagram ada lagi perkara hangat yang berlaku dimana Azwan Ali dikatakan mengamuk dan bengang dengan komen pengguna di Instagram yang menghina beliau tidak mampu untuk membeli “sticker” untuk produk rendang beliau.

Untuk pengetahuan anda, pelekat itu sebenarnya pemberian ataupun hadiah Datuk Aznil Haji Nawawi yang sebelum ini memang penyokong rendang yang dibuat oleh Azwan dan juga sbegai tanda pembukaan bisnesnya. “peminat”

Namun, apa yang membuatkan Azwan berang ialah ada yang mengatakan beliau seakan tidak mampu untuk membeli pelekat sendiri. Ini telah menyebabkan azwan mengamuk didalam dalam instagramnya.
Azwan ada meluahkan rasa sakit didalam hatinya melalui satu video di Instagram. Dalam video panjang 0.09 saat itu memaparkan luahan hati azwan dengan me#$%&$ terhadap peminat pak nil.



Aku tak mintak pun, tapi kau yang sibuk nak bagi sticker ni. Datang peminat fanatik hanjing kau, hina aku, sticker rendang pun tak mampu nak beli.

Inilah kata orang kerana mulut pelbagai masalah boleh timbul dan mengeruhkan lagi keadaan. Apa salahnya kalau kita hendak hadiahkan sahabat kita sesuatu sebagai tanda sokongan? Harapnya, ia tidak menjejaskan persahabatan Datuk Aznil Haji Nawawi dan Azwan Ali.






0 comments:

Post a Comment