Tuesday 27 October 2015

Filled Under:

PERGHHH!!! PATUTLA SADO...DIET EXTREM WOLFERINE YANG WAJIB ANDA RASA GERUN!


Hugh Jackman harus makan 6 kali dalam sehari demi mendapatkan badan yang pas untuk memerankan tokoh Wolverine untuk yang kedua kalinya.

Selain makan banyak, Hugh juga haru menjalani pelatihan yang cukup berat untuk berperan di film yang katanya akan berbeda dari film superhero lainnya ini.

"Aku memulai hariku dengan memakan 4 potong dada ayam dan setumpuk brokoli rebus di piringku. Ini hanya awal, aku harus makan 6 kali sehari. Film ini akan bagus sekali, film ini akan berbeda," kata Hugh dilansir situs Contact Music.

Aktor berusia 42 tahun ini juga memastikan bahwa film yang disutradarai oleh Darren Aronofsky ini akan membuat para penonton berpikir setelah menonton dan meninggalkan bioskop.

Kata Hugh Jackman, ini ialah kemunculan ke 6 beliau sebagai Logan atan Wolverine dalam filem. Kali ini, Hugh telah melakukan sehabis dayanya untuk mendapatkan badan yang paling sasa dan paling kurang lemak, dan usahanya itu berjaya kerana dalam film ini, badannya kelihatan mengkagumkan.


Menurut Hugh lagi, dia telah mendapatkan nasihat dari pelakon atau penggusti terkenal, Dwayne Johnson atau The Rock mengenai cara pemakanan terbaik untuk mendapatkan tubuh yang paling ideal untuk Wolverine seperti yang diinginkannya. Selama enam bulan, dia telah mengambil makanan dengan 6000 kalori sehari namun tidak boleh mengambil makanan berlemak di samping bersenam secara gigih di gimnasium.

Untuk itu dia terpaksa makan dada ayam dalam jumlah yang banyak. Selepas enam bulan dia menghabiskan penggambaran dan memberitahu secara berseloroh:-


Saya tidak akan makan dada ayam lagi untuk menu tengah hari.


Dia juga telah mengamalkan satu tip iaitu tidak minum atau mengambil sebarang cecair selama 36 jam sebelum melakonkan setiap adegan yang memerlukannya tidak memakai baju. Katanya, petua itu sangat berkesan kerana proses dehidrasi mengetatkan tubuh dan memberikan otot-otot lebih definisi dan dia sangat berpuas hati dengan hasilnya.





0 comments:

Post a Comment