Monday 17 August 2015

Filled Under:

[WAJIB BACA] 'KEPALA HOTAK Kau Ber 'baby' Kat Mesej...'

Hanya kerana gelaran 'baby', seorang lelaki teruk dimaki hamun oleh seorang wanita yang cemburu menyangka suaminya bakal dirampas orang ketiga itu.
"Assalamualaikum cik dollah. Ini baby ni. Esok lepas encik habis meeting saya nak jumpa encik ye,"

"wasalam. KEPALA HOTAK kau berbaby kat mesej. Oh patotlah suami aku selalu balik lambat. Katanya meeting dengan client. Client dengan CIK baby? Kau ni memang dasar perampas! Kau tunggu esok memang aku ganyang kau. Bettina tak guna. S/IAL!," balas isteri pegawai berkenaan.
Fariz Badrol, memuat naik gambar screenshot mesej caci maki dari wanita berkenaan di laman Facebook berserta dengan penjelasannya.
"Kat office orang panggil aku baby sebab aku paling muda. Termasuk pegawai ini dia panggil aku BABY. Jadi aku mesejlah pegawai ini untuk ingatkan dia tentang esok. Tak tahu jadi macam ni. Isteri dia cemburu terlampau kuat sampai aku kena hamun.  
"Adoi kak, saya lelaki. Adoi.. Tujuan upload, kepada isteri di Facebook ini janganlah cemburu sangat. Mungkin suami-suami ada kawan nama baby. Jadi siasat dulu, jangan nak ganyang orang kak. Saya lelaki," jelasnya.
Bagaimanapun, di usia dah tua bangka dan ber/bulu seperti ini amatlah tidak sesuai menggunakan gelaran baby. 
Berilah alasan seperti ini pun, si isteri tetap tidak akan percaya kerana ianya langsung tidak masuk akal. - THEHYPEMEDIA.COM




0 comments:

Post a Comment