Friday 14 August 2015

Filled Under:

[WAJIB BACA] anakku jadi buta selepas hantar ke taska belum tahu apa sebabnya



MISTERI MATA BUTA YANG MENYEDIHKAN-Nasib seorang bayi perempuan Izz Aireen Zahiyya Muhammad Mahthir buta mata dan cacat selamanya menimbulkan kisah misteri apabila dia tiba-tiba dikejarkan ke hospital semasa berada di tadika di bukit mertajam.

Apa yang menyedihkan,anak kepada pasangan Muhammad Mahthir Abdul Talib berusia 30, dan Intan Safinaz Abd Aziz berusia 28 walaupun sudah 2 bulan berlalu,anak mereka itu masih perlu di hantar ulang allik ke hospital pulau pinang dan hospital kuala lumpur.

misteri bayi mata buta

Menurut sumber,dulu bayi itu seorang yang aktif namun kini bayi itu hanya dapa merengek dan matanya seolah-olah tidak melihat objek berwarna serta tidak bertindak balas seperti bayi normal yang lain.

Misteri penyakit Izz Aireen Zahiyya bermula pada lima mac 2015 yang lepas apabila dia di hantar ke sebuah tadika berhampiran pengsan dengan tiba tiba tanpa mereka ketahui punca dan sebabnya.

Doktor juga turut mengesahkan yang bayi itu sihat dan masih belum diketahui apa punca serta apa penyakit bayi itu.sehingga kini ianya masih misteri!




0 comments:

Post a Comment