Tuesday 28 March 2017

Filled Under:

Berang Kena Nasi Tak Masak, Suami Kejam 'Jolok' Benda Tajam Terhadap Isteri


"Sy dah lama geram pd dia...dia sibuk layan MEDIA SOSIAL sampai anak 8 bulan kami terabai...sy tanya dia mana lauk utk mkn....dia terus masuk bilik dan sanggup LUDAH muka sy..."

Seorang lelaki yang dikenali sebagai Abdul 35 tahun,terpaksa ditahan polis selepas didakwa telah menganiaya isterinya Maisyaroh hingga terpaksa dimasukkan kedalam hospital.

Tidak hanya dipukul,Kelentit Maisyaroh juga turut dipotong menggunakan gunting hingga putus.
Dalam kejadian yang berlaku di Tanjung Mulia Batu 8 Medan kelmarin,suspek dikatakan berang terhadap isteri kerana tidak memasak untuk makan malam.

Katanya ketika ia tanya kenapa tak masak lauk,isterinya tidak peduli dan terus masuk kedalam bilik.
Berang dengan sikap isteri,suspek kemudian bertindak memukul isteri sebelum menggunting sedikit bagian intimnya dengan gunting .

Isteri yang mengerang kesakitan membuat suspek panik dan melarikan diri.Mangsa kemudian memaklumkan kepada ahli keluarganya untuk mendapat bantuan sebelum membuat laporan polis di Kenit Reskrim Polsek Labuan AKB Punama Jaya.

Suspek yang ditahan semalam mengakui atas kesalahnnya,katanya sehari sebelum kejadian itu mereka bergaduh mulut kerana ia menegur isteri yang terlalu kerap melayan laman media sosial hingga anak mereka yang berumur 8 bulan seperti tidak terurus.

Selain itu suspek juga mengaku mendapat tekanan dari bos nya ditempat ia bekerja.
Pada awalnya saya tak berniat untuk memukul dan mencederakan bagian intimnya,ketika kejadian dia turut meludah kemuka saya,selepas itu emosi saya tidak terkawal katanya.




0 comments:

Post a Comment