Tuesday 8 September 2015

Filled Under:

[MESTI BACA] 6 Sebab Lelaki Suka Wanita Berbadan Kurus Dan Langsing. Sebab Ke-4 Paling Disukai Ramai.

 

Memiliki tubuh yang langsing menjadi idaman setiap wanita. Tidak cukup dengan menjaga pemakanan, wanita sanggup lakikan apa sahaja untuk mendapatkan berat badan yang seimbang dan bentuk badan ung langsing.
Sebab apa nak bdan yang langsing? Ini kerana lelaki lebih tertarik dengan wanita yang memiliki bentuk badan yang cantik dan langsing.
Apa sebenarnya lelki wukakan wanita yang berbadan langsing?? Inilah 6 perkara yang Kena ambil tahu!!! JOM...
1. Sedap Mata Memandang.
Menurut lelaki, wanita yang berbadan langsing lebih menarik jika dibandingkan dengan wanita berbadan besar dan mempunyai lemak di setiap tubuh badan.
2. Seperti Selebriti.
Lelaki biasanya suka tengok tubuh badan wanita yang muncul di televisyen atau majalah. Bukan itu sahaja, mereka juga mengharapkan untuk mendapat pasangan yang memiliki tubuh badan yang langsing seperti selebriti.
3. Senang Didukung.
Bukan hanya untuk kemesraan antara pasangan, wanita yang berbadan langsing muda untuk didukung jika sesuatu yang tidak diingini berlaku. Kalau wanita tu besar lagi dari lelaki, macam mana nak nak dukung.
4. Lebih Mudah Di Ranjang.
Jika sudah berkahwin, lelaki akan fikir, lebih mudah hubungan intim tersebut jika pasangannya kurus, jika berhadapan dengan wanita yang gemuk, lelaki mungkin akan terfikir lebih susah di ranjang.
5. Wanita Langsing Lebih Cantik.
Kajian terbaru mendapati, lelki sukakan wanita langsing kerana lebih cantik dari wanita yang berbadan besar. Kecantikan wanita tidak hanya dari wajahnya, tetapi juga pada tubuh badan yang dimilikinya.
6. Lelaki Suka Menunjuk.
Mungkin pelik, tapi memang benar, lelaki akan merasa banggah jika memiliki pasangan yang berbadan langsing berbanding wanita gemuk. Mereka akan menunjuk-nunjuk pasangannya kepada rakan-rakan bahawa mereka memiliki wanita yang cantik dan langsing!








0 comments:

Post a Comment